اعلام آراء جدید کمیته وضعیت؛ باشگاه ذوب‌آهن محکوم شد

تهران (پانا) - کمیته وضعیت بازیکنان تازه‌ترین آراء خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آراء جدید کمیته وضعیت؛ باشگاه ذوب‌آهن محکوم شد

به گزارش فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه شهرخودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت امیرمحمد پناهی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۵ میلیون و ۳۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین در پی شکایت باشگاه شهرخودرو از هیات فوتبال خراسان رضوی، کمیته وضعیت درباره شکایت باشگاه شهرخودرو علیه هیات فوتبال خراسان رضوی، قرار عدم استماع صادر کرد.

با توجه به شکایت مجتبی جادری از باشگاه مس نوین کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۶۴۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق جادری محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوان خواهان به میزان ۱۰۹ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو از میلاد کمندانی مبنی بر فسخ قرارداد، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان علیه کمندانی بابت فسخ غیرموجه و مجازات ورزشی و غرامت به میزان ۱۰ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

آراء صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار