مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بسیج دانش‌آموزی باید زمینه شکل‌گیری هویت اسلامی- ایرانی دانش‌آموزان را فراهم کنند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد بسیج دانش‌آموزی و مدارس باید زمینه شکل‌گیری هویت یکپارچه اسلامی- ایرانی و انقلابی دانش‌آموزان را فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش‌آموزی باید زمینه شکل‌گیری هویت اسلامی- ایرانی دانش‌آموزان را فراهم کنند

حسنعلی عزت خواه در نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان، گفت: به جوانان روی بیاوریم چرا که جوانان حق پذیرند و ذهن پاک و عاری از رسوب قومیت، حزبیت، جغرافیا و تعصبات کورکورانه دارند و می توانند منشا تغییرات خیر در جامعه باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شناخت عمیق هویت ایرانی - اسلامی افزایش اعتماد به نفس و اطمینان خاطر و سلامت فکری را در دانش آموزان ایجاد می کند و بر این اساس انتظار است مجموعه بسیج دانش آموزی و مدارس زمینه سازی برای شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی- ایرانی - انقلابی دانش آموزان را فراهم کنند.

وی افزود: مشکلات را بیان کنید، ترس مانع خلاقیت می شود. تا از ترس عبور نکنیم نمی توانیم بر مشکل غالب شویم.

صالحی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز عنوان کرد: فرماندهان و اعضای بسیج دانش آموزی با تمام تلاش، خلاءها را برطرف و به کارآمدی نظام آموزش وپرورش کمک می‌کنند.

در این دیدار، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون برنامه های حال و آینده بسیج دانش آموزی پرداختند و مدیرکل آموزش و پرورش به سوالات آنان پاسخ داد.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار