معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

600 نوآموز در شهرستان ملارد تحت پوشش کلاس‌های دوزبانه قرار می‌گیرند

ملارد(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری کلاس‌های دوزبانه و حضور ۶۰۰ نوآموز با هدف حفظ هویت ملی و حفاظت محیط زیست خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
600 نوآموز در شهرستان ملارد تحت پوشش کلاس‌های دوزبانه قرار می‌گیرند

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برگزاری کلاس‌های دوزبانه با هدف توانمندسازی و آمادگی دانش‌آموزانی که دوره پیش‌دبستانی را نگذرانده‌اند از نیمه مرداد ماه خبر داد.

وی از آغاز کلاس‌های دوزبانه ویژه دانش‌آموزانی که دوره پیش دبستانی را نگذرانده‌اند خبر داد و تصریح کرد: از 15 مردادماه به مدت یک ماه، 600 نوآموز تحت پوشش این آموزش قرار می‌گیرند.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، توسعه کمی و کیفی دوره پیش‌دبستان، آشنایی با محیط مدرسه و حمایت از دانش‌آموزانی که موفق به گذراندن دوره پیش‌دبستانی نشده‌اند را از اهداف این کلاس‌ها دانست و افزود: آموزش این نوآموزان توسط آموزگاران پایه اول ابتدایی در 22 آموزشگاه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هویت ملی، حفاظت محیط زیست، شناخت مشاغل، آشنایی با احادیث و احترام به والدین از جمله موضوعاتی است که در این کلاس‌ها به دانش‌آموزان، آموزش داده می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار