مدیرکل دفتر وزارتی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز:

مسابقات ورزشی، گام موثری برای تربیت چندساحتی دانش‌آموزان است

معلم محور و رکن تربیت است و معلمی می‌تواند رکن تحول باشد که خود چندساحتی تربیت شده و چندمهارتی باشد

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر وزارتی با اشاره به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از 13 سال در کشور گفت پیش‌بینی این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم کند و امید است این اقدام در تربیت چند ساحته دانش‌آموزان نقش موثری داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی، گام موثری برای تربیت چندساحتی دانش‌آموزان است

حجت‌الله الماسی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز، با اشاره به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از 13 سال، گفت: این مسابقات با استقبال بسیار خوب فرهنگیان در سراسر کشور مواجه شده است، به طوری که در سه سطح منطقه، استان و کشور، 140 هزار فرهنگی خواهر و برادر در ۴ رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راهیابی دو هزار و 300 تن از فرهنگیان به مرحله کشوری این رقابت‌ها، افزود: این مسابقات در سه استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان شد، پیش‌بینی ما این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم کند و امید است این اقدام در تربیت چندساحتی دانش‌آموزان نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش ادامه داد: معلم محور و رکن تربیت است و معلمی می‌تواند رکن تحول باشد که خود چندساحتی تربیت شده و چندمهارتی باشد.

الماسی یگی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش را اجرای طرح شهید هادی، با هدف ایجاد محیطی برای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و معنوی و برگزاری مسابقات مختلف با حضور همه فرهنگیان کشور عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار