مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مطرح کرد

بازدید از 5 هزار و 500 مدرسه در فرآیند نظارت بر ثبت نام‌‌ها

تهران (پانا)- مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت تاکنون 5530 مدرسه در همه مناطق آموزشی 15 استان کشور توسط 1564 تیم ارزیابی در بازدیدهای وزارتی مورد بررسی قرار گرفته است که این روند تا پایان فرآیند ثبت نام ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از 5 هزار و 500 مدرسه در فرآیند نظارت بر ثبت نام‌‌ها

سید مجتبی هاشمی در تشریح عملکرد ستاد مرکزی ثبت نام اظهار دانست: پس از تشکیل کارگروه نظارت در سطح ستاد، استان و مناطق، روزانه حدود 60 مدرسه طی تماس تلفنی کارشناسان تخصصی استان‌ها با مدیران مدارس از تاریخ 10 لغایت 25 خرداد1401 رصد شده‌اند. همچنین جهت نظارت بر فرآیند ثبت‌نام در سطح کشور تاکنون تمامی مناطق و نواحی 15 استان توسط تیم‌های نظارتی حوزه ستادی شامل استان‌های شهر تهران (در سه مرحله)، شهرستان‌های تهران(در دو مرحله)، البرز، قم، آذربایجان شرقی، لرستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، اصفهان، زنجان، قزوین، گلستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، مازندران بازدید شده‌اند و 6 استان‌ نیز در طی هفته جاری و باقی استان‌ها در هفته آینده مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه بر نظرسنجی میدانی توسط ناظران ستادهای ثبت‌نام در بدو ورود به مدارس، از طریق راه اندازی QR کد اختصاصی هر مدرسه نسبت به اخذ نظر مستقیم اولیا درخصوص فرآیند ثبت نام اقدام شده است.

هاشمی تصریح کرد: تاکنون 5530 مدرسه در همه مناطق آموزشی 15 استان کشور توسط 1564 تیم ارزیابی در بازدیدهای وزارتی مورد بازدید قرار گرفته است که این روند بطور منظم و مستمر در سطح استان‌ها و مناطق نیز تا پایان فرآیند ثبت نام ادامه خواهد داشت .

وی گفت : اولیا محترم و دانش آموزان عزیز برای طرح و پیگیری هرگونه شکایت در مورد ثبت نام و سایر امور مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به آدرسshekayat.medu.irو یا تماس تلفنی و یا حضور در ستاد ثبت نام مناطق آموزش و پرورش مستقر در واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار