عضو شورای شهر تهران:

شورای پنجم در حسابرسی‌ها فرار رو به جلو دارد

تهران (پانا)- نایب رئیس شورا با تاکید بر عدم ارائه گزارش حسابرسی از دوره پنجم در صحن شورا خطاب به اعضای آن دوره گفت که زمانی که شما سکان شورای پنجم را در دست داشتید، چه گزارشی در خصوص حسابرسی ارائه کردید؟ چرا افکار عمومی را منحرف می‌کنید؟

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای پنجم در حسابرسی‌ها فرار رو به جلو دارد

پرویز سروری نائب رئیس شورا در هشتادمین جلسه شورا با اشاره به آغاز بررسی حسابرسی های مرتبط به دوره پنجم و واکنش اعضای آن دوره در خصوص ترک فعلشان از حسابرسی به موقع اظهار داشت: ظاهرا برخی از آقایانی که ترک فعل کردند و گزارش های حسابرسی هایی که باید در زمان خودشان بررسی می شد را پشت گوش انداخته اند معترض به این شفاف سازی ها شده اند.

وی ادامه داد: آنها ادعا م یکنند که حسابرسی ها را قرائت کرده اند. این در حالی است که حسابرسی که در دوره چهارم شده است را قرائت کرده اند نه دوران مدیریت خودشان را.

نایب رئیس شورا با بیان پرسشی اظهار داشت: زمانی که شما سکان شورای پنجم را در دست داشتید، چه گزارشی در خصوص حسابرسی ارائه کردید؟ چرا افکار عمومی را منحرف می کنید؟ شما گزارش های ما را خوانده اید تا شورای ششم را تخریب کنید و با این اقدام فرار به جلو می کنید و این چیزی را حل نخواهد کرد.

او ادامه داد: ما به عنوان شورای ششم مدعی هستیم که اگر شورای پنجم یک برگ گزارش دارند ارائه کنند و بی جهت افکار عمومی را منحرف نکنند چون راه به جایی نخواهند برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار