مدیرعامل خانه تئاتر تعیین شد

تهران (پانا) - مقصود نعیمی‌ذاکر پس از هفت ماه گمانه زنی برای انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر بعد از استعفای شهرام گیل‌آبادی برای تصدی این سمت انتخاب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل خانه تئاتر تعیین شد

به گزارش ایرنا، جلسه هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر جهت انتخاب مدیرعامل جدید امروز شنبه (اول مرداد) با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در انتهای این جلسه که بعد از چندین جلسه در هفته‌های اخیر انجام گرفت، از بین کاندیداهای مطرح، مقصود نعیمی‌ذاکر به عنوان مدیرعامل جدید برگزیده و انتخاب شد.

این انتخاب در شرایطی صورت گرفت که قریب به هفت ماه بعد از کناره‌گیری شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل خانه تئاتر، ایراج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر درباره انتخاب شخص جدید با وجود تشکیل مجمع عمومی از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، مدام از کلیدواژه «به زودی» استفاده می‌کرد تا در نهایت با انتخاب مقصود نعیمی‌ذاکر تنها نهاد صنفی تئاتر کشور صاحب مدیرعامل جدید شد.

مقصود نعیمی‌ذاکر متولد تهران سال ۱۳۳۸ و فارغ التحصیل اقتصاد از دانشگاه می‌باشد و سال ۱۳۶۰ مدیریت کتابهای شکوفه در انتشارات امیر کبیر را عهده دار شد.

سپس به گروه کودک و نوجوان شبکه یک رفت و در ادامه به گروه ادب و هنر شبکه دو و مدتی بعد در سمت مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای داشت.

نعیمی‌ذاکر سپس رئیس مرکز صبا شد و در حوزه تولید انیمیشن به فعالیت خود ادامه داد و همزمان مشاور مدیر شبکه آموزش نیز بود.

مدتی به عنوان مشاور معاون رادیو در راه اندازی شبکه کودک و نوجوان رادیو کوشید و در همه دوران فعالیت‌های رسانه‌ای مدیر مسئول انتشارات «لک لک» بود و انتشار بیشتر آثار برای کودکان و نوجوانان را مدیریت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار