همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مرکزی صورت گرفت؛

ملاقات مردمی وزیر آموزش و پرورش با مردم شهرستان تفرش

تهران (پانا) - در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده هیات دولت درشهرستان تفرش، ضمن دیدار با مردم به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ملاقات مردمی وزیر آموزش و پرورش با مردم شهرستان تفرش

یوسف نوری به عنوان نماینده هیات دولت با حضور در میز خدمت فرمانداری تفرش به صورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ها ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه های مردم و بررسی درخواست های آنان، دستورات لازم را در خصوص رفع آن ها صادر کرد.

وزیر آموزش و پرورش سپس در فرمانداری تفرش بعنوان نماینده رئیس جمهور در نشست مشترک شورای اداری شهرستان تفرش حاضر خواهد شد و قرار است به نمایندگی از دولت ریاست این نشست مشترک را به عهده داشته باشد.

شایان ذکر است، وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به تفرش پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای این شهرستان، با حضور در منزل شهیدان دانش آموز، «احمد و محمد کمالی مقدم» ضمن عرض ادب خدمت خانواده محترم این شهیدان والامقام، با اهدای لوح سپاس، از خانواده این دو شهید معظم دانش آموز تقدیر به عمل آورد.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار، شهدا را سرمایه های عظیم و جاودانه انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: خون شهدا، همواره منشاء خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار