اتمام عملیات آسفالت‌ریزی محوطه آموزشگاه حضرت زهرا (س) شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - عملیات آسفالت‌ریزی محوطه آموزشگاه حضرت زهرا (س) میهه در شهرستان کوهرنگ به اتمام رسید.

کد مطلب: ۱۲۹۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اتمام عملیات آسفالت‌ریزی محوطه  آموزشگاه حضرت زهرا (س) شهرستان کوهرنگ

شهناز کمال الدین، مدیر آموزشگاه حضرت زهرا (س )میهه با اعلام این خبر به پانا گفت: « اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با همکاری اداره نوسازی استان در راستای تجهیز و نوسازی مدارس سطح شهرستان و پس از چهارسال پیگیری های مداوم بنده در خصوص آسفالت نبودن محوطه آموزشگاه، اقدام به آسفالت ریزی حیاط آموزشگاه کرد. »

وی افزود: « عملیات آسفالت ریزی محوطه آموزشگاه چهار روز به طول انجامید و در طی آن حیاط آموزشگاه به طور کامل آسفالت ریزی شد. »

کمال الدین در پایان در خصوص مشکلات ناشی از آسفالت نبودن محوطه آموزشگاه در این چند سال عنوان کرد: « یکی از مشکلات اساسی آموزشگاه در این چند سال، آسفالت نبودن محوطه مدرسه بود که این موضوع برای انجام فعالیت های ورزشی دانش آموزان مشکلات زیادی را به همراه داشت. دانش آموزان برای انجام فعالیت های ورزشی در مدرسه به محیطی با ایمنی بالا نیاز دارند تا در حین ورزش دچار آسیب دیدگی نشوند. آسفالت نبودن حیاط مدرسه سبب عدم فعالیت مناسب دانش آموزان برای ورزش می شد. دانش آموزان آموزشگاه به دلیل عدم دسترسی به زمین های ورزشی ناچار بودند که بازی های بومی محلی و فعالیت های ورزشی خود را درون محوطه آموزشگاه انجام دهند‌. بنابراین محوطه آموزشگاه نیز باید آسفالت می شد تا یکی از استانداردهای ایمنی دانش آموزان برای ورزش در مدرسه تامین شود‌. چراکه آسفالت نبودن مدرسه خطرات زیادی را از لحاظ ایمنی برای دانش آموزان به همراه دارد و حین زمین خوردن آنها، سبب آسیب‌دیدگی دانش آموزان می شود. »

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار