رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی مطرح کرد؛

ضرورت توجه به پروژه مهر در راستای آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش توجه به پروژه مهر در راستای آغاز مطلوب و بدون چالش سال تحصیلی جدید را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به پروژه مهر در راستای آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید

احمد محمودزاده در بازدید از روند اجرای پروژه مهر در شهرستان ماکو گفت: حسن اجرای فعالیت‌های مربوط به سازماندهی نیروی انسانی، آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، انجام فعالیت‌های فرهنگ سازی جهت آمادگی های لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس از اهداف پروژه مهر است.

وی ادامه داد: نظارت مستقیم بر روند کلی اجرای پروژه مهر، نظارت بر فضای فیزیکی سالم و بهداشتی مدارس در آغاز بازگشایی مدارس وهمچنین ثبت نام آسان و روان در آغاز بازگشایی مدارس را از وظایف این کارگروه های فعال در استان ها اعلام کرد.

محمود زاده هدف از اجرای پروژه مهر را برنامه محور شدن همه فعالیت‌ها و برنامه ریزی به منظور فراهم کردن زمینه های مناسب و تمهید ساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه با شکوه تر مدارس به نحوی که دانش آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند، اعلام کرد.

شایان ذکر است، در دیدار رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با فرماندار ماکو، بر حمایت جدی فرماندار از مسائل مربوط اموزش و پرورش تاکید شد.

محمود زاده در این دیدار خواستار حمایت، هدایت و نظارت بر فرایند تعلیم و تربیت و همکاری های مشترک برای بهبود این فرایند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار