مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

خدمات پزشکی رایگان به دانش آموزان حاشیه شهر، امری ارزشمند است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان با حضور در محل استقرار یکی از دو پایگاه ارائه‌دهنده خدمات پزشکی رایگان به دانش‌آموزان منطقه، ضمن بازدید از روند ارائه این خدمات، از زحمات ارزشمند پزشکان و عوامل نیک اندیش این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات پزشکی رایگان به دانش آموزان حاشیه شهر، امری ارزشمند است

مصطفی ترکاشوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت: ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و دیگر خدمات پزشکی به دانش آموزان حاشیه شهر امری ارزشمند است. افتخار داریم به منظور دسترسی آسان این خدمات به دانش آموزان و مردم حاشیه شهر با موسسه خیریه نوآوران سلامت همکاری داشته و آمادگی خود را به منظور همکاری همه جانبه با تمامی ارگان ها و موسسات خیریه که ارائه دهنده خدمات ویژه در تمامی زمینه ها، به مردم حاشیه شهر هستند، اعلام می داریم.

ترکاشوند تصریح کرد: منطقه تبادکان با دارا بودن بیش از ۱۴۵ هزار دانش آموز و بیش از ۲۳هزار دانش آموز اتباع، نیازمند توجه ویژه نهادهای دولتی و موسسات مردم نهاد است.

وی با تاکید بر شرایط دشوار مردم حاشیه شهر افزود: دانش آموزان و خانواده‌های این عزیزان علاوه بر خدمات پزشکی فوق، مستعد دریافت خدمات مشاوره ای، رفاهی، امکانات آموزشی و ورزشی هستند و امیدواریم خیرین همچون همیشه یاریگر دانش آموزان و اولیای آنها باشند و ما نیز در این راه با تمام توان و امکانات در کنار این عزیزان خواهیم بود.

شایان ذکر است طی تفاهم نامه آموزش و پرورش منطقه تبادکان با موسسه نوآوران سلامت که به عنوان یک موسسه خیریه فعالیت می‌ کند، خدمات کاملا رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی به دانش آموزان منطقه تبادکان ارائه می‌شود. تیم پزشکی فوق همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ زیر نظر پزشکان و متخصصان خیر فعال بوده و طی توافق انجام شده این خدمات در این مرحله برای بیش از ۵۰۰ دانش آموز منطقه ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار