سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی در اولین نشست هیئت رییسه مجلس دانش‌آموزی استان:

نمایندگان دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی باید مایه آرامش دیگر دانش‌آموزان باشند

بجنورد (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی اظهار کرد شما بعنوان نماینده دانش‌آموزان استان به مجلس دانش‌آموزی راه یافته‌اید باید با تلاش و همت خود همانند چتر و سایبانی باشید که دیگران در سایه شما به آرامش برسند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی باید مایه آرامش دیگر دانش‌آموزان باشند

در اولین نشست هیئت رییسه مجلس دانش‌آموزی استان، سرپرست سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی، با اشاره به آیه شریفه «و‌امرهم شورا بینهم» به اهمیت مشورت کردن در تمام امور پرداخت و بیان کرد: حاضرین در این جلسه، بعنوان اعضای هیات رییسه مجلس دانش‌آموزی و نمایندگان بیش از ۱۷۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان هستند و باید با شناخت مناسب از شرایط موجود، خواسته‌ها و دغدغه‌های هم نوعان خود را به گوش مسئولین استانی و کشور برسانند.

حسین کنعانی با اشاره به نقش مهم مجلس دانش آموزی در تربیت تمام ساحتی و تاثیر آن بر رشد اجتماعی دانش‌آموزان افزود: اکنون که شما بعنوان نماینده دانش آموزان استان به مجلس دانش آموزی راه یافته اید باید با تلاش و همت خود همانند چتر و سایبانی باشید که دیگران در سایه شما به آرامش برسند و صدای ناطق آنان در مجلس دانش آموزی استان و کشور باشید.

وی در ادامه جلسه به نمایندگان حاضر در جلسه گفت: شما بعنوان نمایندگان دانش آموزان می توانید با بررسی مشکلات و خواسته های آنها و همچنین انجام پژوهش های علمی و بررسی راهکارهای عملی و انعکاس خلاصه و شالوده تصمیمات در کمیسیون‌ها، به رییس مجلس دانش آموزی استان، پس از تایید در سازمان دانش آموزی استان، پیشنهادات و انتقادات خود را به دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور برسانید.

کنعانی در پایان با بیان این مطلب که مسئولیت نمایندگان به مدت دو سال ادامه دارد و خلاصه مصوبات با امضای هیئت رئیسه مجلس و به صورت مکتوب به دبیرخانه سازمان استان ارسال می شود، گفت: در پیام رسان شاد دو گروه دختران و پسران ایجاد خواهد شد تا نمایندگان در آن گروه ها نظرات خود را به شور گذاشته و مصوبات نهایی را جهت پیگیری به سازمان دانش آموزی استان ارجاع کنند.

در پایان حکم انتصاب مشاوران دانش آموزی با امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان توسط محمد عقیقی معاون پرورشی و فرهنگی و کنعانی سرپرست سازمان دانش آموزی استان به اعضای حاضر تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار