مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

تلاش کنیم در سال تحصیلی پیش رو یک قدم به جلو برویم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت تدوین برنامه‌های عملیاتی در تمامی حوزه‌ها موجب خواهد شد تا در سال تحصیلی پیش رو یک قدم به جلو پیش رفت.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش کنیم در سال تحصیلی پیش رو یک قدم به جلو برویم

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان با اشاره به عظمت عید غدیر و میزان محبوبیت آن نسبت به سایر ایام در نزد خداوند تبارک و تعالی اظهار کرد: از ائمه اطهار سفارش شده است، عظمت عید غدیر را باید در کل خانواده و جامعه تبیین کنیم.

وی در ادامه هدف از تشکیل جلسه شورای اداری را تکریم و احترام به شخصیت همکاران عنوان کرد و افزود: در راهی که منجر به تحقق اهداف آموزشی و تربیتی در آن مدنظر است همه با هم در یک جایگاه قرار داریم و با درک متقابل می توانیم به اهداف خود نائل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تدوین برنامه های عملیاتی در حوزه های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش استان گفت: چالش های زیادی را پیش رو داریم و برای بهبود وضعیت موجود باید در کنار هم و یک صدا پیش برویم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های تربیتی همچون نشست مشترک ائمه جمعه شهرستان ها با مدیران و روسای نواحی و مناطق و نیز آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی 1401 در مصلی اردبیل نیز اشاره کرد.

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه به تبیین فعالیت های این معاونت پرداخت و گفت: با نگاهی متفاوت و برنامه ریزی خاص سعی خواهیم کرد مهری با نشاط را شروع کنیم.

وی با عنوان اینکه جامعه هدف برنامه های این حوزه مدرسه، دانش آموز و معلم است، تصریح کرد: 17 برنامه منظم و عملیاتی در حوزه معاونت متوسطه تدوین شده است که اصلی ترین آن توسعه متوازن رشته ها و هدایت تحصیلی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان ادامه داد: در خصوص استقرار پایه دهم ، 41 درصد از دانش آموزان به رشته کاردانش و فنی حرفه ای اختصاص یافته است.

مشکی تصریح کرد: طی قراردادهایی که با موسسات مختلف منعقد شده است، در نظر داریم 6 هزار بسته آموزشی برای 1500 نفر از دانش آموزان پایه دوازدهم که توان مالی ندارند تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم.

وی به اجرای مطلوب پروژه مهر برای بازگشایی مطلوب مدارس در مهرماه تاکید کرد و گفت: بایستی برنامه ها را طوری اولویت بندی کنیم تا در پایان اجرای پروژه مهر وضعیت آموزش استان ارتقا پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار