رئیس شورای شهر تهران:

ترافیک مهمانی 10 کیلومتری غدیر قابل پیش‌بینی بود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک ایجاد شده در مهمانی 10 کیلومتری جشن غدیر گفت ترافیک مهمانی 10 کیلومتری غدیر قابل پیش‌بینی بود اما کسانی که این برنامه را تنظیم کردند تصور این را نداشتند که چنین استقبالی صورت بگیرد لذا بر این اساس توصیه‌های لازم را نداشتند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک مهمانی 10 کیلومتری غدیر قابل پیش‌بینی بود

مهدی چمران در حاشیه هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، اظهار کرد: این اقدام ارزنده و مردمی بود. پیش‌بینی می‌شد چنین ترافیکی را شاهد باشیم چون ورود اتومبیل به این مسیر راه‌بندان شدیدی ایجاد می‌کند که این اتاق نیز افتاد.

وی افزود: کسانی که این برنامه را تنظیم کردند تصور این را نداشتند که چنین استقبالی صورت بگیرد لذا بر این اساس توصیه‌های لازم را نداشتند.

چمران با بیان اینکه چنین ترافیکی با حضور این میزان جمعیت طبیعی است، خاطرنشان کرد: مترو و اتوبوس قادر نبود چنین جمعیتی را پوشش دهد اما این شرایط وجود داشت که از مردم دعوت شود تا از این وسایل استفاده کنند؛ با این وجود چون افراد به صورت خانوادگی در جشن شرکت کردند ترجیح می‌دادند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه به شدت و با جدیت دنبال توسعه حمل و نقل عمومی هستیم، گفت: اگر برنامه‌ها اجرا شود می‌توانیم افق خوبی را داشته باشیم. اکنون نیز قطعات برای بازسازی اتوبوس‌ها تامین شده و این اتوبوس‌ها در حال ورود به خطوط هستند.

شهردار منطقه 15 آزاد شد

چمران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شهردار منطقه 15 آزاد شده است یا خیر، گفت: روز گذشته شهردار منطقه 15 دو مراسم را در منطقه خود برگزار کرده و قاعدتا آزاد شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت پرونده شهردار منطقه 15 به کجا انجامید، گفت: در این مساله نیز اطلاعی ندارم و باید از طریق قوه قضاییه پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار