خدمت به مردم ره‌آورد فرهنگ غدیر است

پاکدشت (پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت خدمت به مردم و توجه به مدیریت جهادی، ره‌آورد فرهنگ غدیر است که به امانت به مسئولان رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به مردم ره‌آورد فرهنگ غدیر است

محسن اردستانی، فرماندار شهرستان پاکدشت، در مراسم جشن عید غدیر شهر فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت اظهار کرد: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات از سوی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همه موظفند تا با تکیه بر مدیریت جهادی که یکی از ره‌آوردهای فرهنگ غدیر است، بهترین امکانات را در اختیار افراد جامعه قرار دهند.

وی تصریح کرد: امروز دولت سیزدهم تلاش دارد تا با وجود تمامی محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی، بهترین خدمات را به مردم ارائه کند و مسئولان نیز تلاش دارند تا در سایه همدلی و همراهی و تکیه بر مدیریت جهادی و شبانه‌روزی، زمینه توسعه روزافزون جامعه را فراهم کنند.

اردستانی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت بر لزوم تبیین ابعاد مختلف عید غدیر خم در جامعه تأکید کرد و افزود: مسئولان در کنار اقدامات عمرانی و ایجاد امکانات رفاهی باید در زمینه تبیین ابعاد مختلف واقعه غدیرخم اقدام کرده و با فضاسازی فرهنگی، بیش از گذشته فرهنگ ولایتمداری که نجات‌بخش جامعه اسلامی از گزند توطئه‌های دشمنان است را ترویج دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار