مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

آماده دریافت برنامه های تحولی همکاران هستیم

تبریز (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان برای دریافت برنامه های تحولی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آماده دریافت برنامه های تحولی همکاران هستیم

علیرضا صیادی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر ، عید اکمال دین و کمال حقیقت بوده و افتخار ما این است که متمسک به مولا علی(ع) هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: قدردانی از تلاش های مستمر همکاران دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه ذاتی ما بوده و این مورد در اولویت برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت قرار دارد.

صیادی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همواره نیازمند تحول و بروز رسانی بوده و همه همکاران در هر سطحی می‌توانند برنامه های تحولی خود را به آموزش و پرورش استان تحویل نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هر خلاقیت و ابتکاری در حوزه آموزش و پرورش باید به اسم همکار مربوطه در هر سطحی که فعالیت میکند ثبت شود تا انگیزه ای برای ادامه فعالیت باشد.

وی در ادامه اظهار داشت : آموزش و پرورش از پیچیدگی های ویژه ای برخوردار می‌باشد لذا سیاست گذاری ، مسئله شناسی و پیدا کردن راه حل امری تخصصی بوده و تنها با تخصص گرایی، تقوا ، همکاری و برادری سالم محقق میگردد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت ادامه داد: اعتلای جایگاه فرهنگیان هدف اصلی دولت مردمی می باشد از این رو این اداره کل نیز در پیشبرد این برنامه جدیت ویژه ای دارد.

صیادی در پایان با اشاره به اینکه هر مجموعه‌ای با برادری و دوستی به مقصد خود می رسد، افزود: ما به دنبال گسترش دوستی و برادری در بین تمام فرهنگیان هستیم. در پایان این مراسم از سادات اداره کل آموزش و پرورش استان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار