سجادی: فوتبال باید از بلاتکلیفی خارج شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ایران باید از بلاتکلیفی خارج شود و به همین دلیل جلسه‌ای با حضور سرپرست این فدراسیون برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سجادی: فوتبال باید از بلاتکلیفی خارج شود

حمید سجادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به آخرین وضعیت تیم‌ملی فوتبال ایران، ‌اظهار کرد: بلاتکلیفی فوتبال باید برطرف شود و امروز با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد. مطالعات و بررسی‌هایی صورت گرفته است. بخشی از فدراسیون در حوزه کمیته فنی مباحث فنی را دنبال می‌کند و دیدگاه‌های آن‌ها به صورت محرمانه در اختیار بنده قرار خواهد گرفت و بخش دیگر هیات رییسه فدراسیون است که دیدگاه خود را دارند و در نهایت بررسی دو دیدگاه مدنظر قرار می‌گیرد و تصمیم گیری می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی دارد و با توجه به وظایف تعریف شده، در کنار تیم‌ملی فوتبال ایران هستیم و حمایت‌های لازم از سوی دولت انجام خواهد گرفت و هرگونه حمایت مالی و معنوی از تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال در دستورکار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نه تنها در رشته فوتبال بلکه در هیچ یک از فدراسیون‌های ورزشی صلاح نیست که وزارت ورزش دخالت فنی داشته باشد، خاطرنشان کرد: حتی در رشته دوومیدانی که رشته تخصصی بنده است به خود اجازه نمی‌دهم در مسائل فنی ورود کنم و به نظر رییس و هیات رییسه احترام می‌گذارم.

سجادی در این خصوص که آیا توصیه‌ای در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم‌ملی فوتبال ایران شده است یا خیر؟ عنوان کرد: دیدگاه‌های مختلف مطرح می‌شود و عده‌ای می‌گویند کادر فنی ایرانی و عده‌ای به کادر فنی خارجی اعتقاد دارند و در این میان مطالب مختلفی نیز در فضای رسانه‌ای از سر دلسوزی منتشر می‌شود؛ تمام نکات و مسائل مطرح شده بررسی خواهد شد و در نهایت فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد حقوق روزانه ۱۵۰ هزار تومانی بهروز عطایی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران نیز، گفت: از اعدام و ارقام اطلاع ندارم اما عطایی برادر و دوست متخصص ماست و مراحل رشد وی مشخص است. اثرات ارزشمند معلوم بوده و به شایستگی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شده است و خوشبختانه آحاد مردم از کیفیت و عملکرد تیم ملی والیبال راضی بوده اند و مسئولان مختلف کشور با توفیقات والیبال خوشحال و به بنده تبریک می‌گفتند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه آیا فضای فوتبال مشوش است، تصریح کرد: فضای فوتبال مشوش نیست و نباید از این عبارت استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار