فردا؛ طرح «مادر» رونمایی‌ می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با عید غدیر خم از دستاوردهای جهاد علمی معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تهران تحت عنوان «طرح مادر» برای استفاده رایگان دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ طرح «مادر» رونمایی‌ می‌شود

همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور جمع کثیری از مسئولین کشوری و لشگری و به همت اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران از محتوای آموزشی رایگان با عنوان مادر (محتوای آموزش درسی رایگان) رونمایی می‌شود. همزمان با این برنامه دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تهران در لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش‌بنیان، دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارند.

بر اساس این گزارش، ۶٠٠ هزار دقیقه محتوای آموزشی که به همت معاونت ابتدایی آموزش و پرورش پایتخت تهیه شده است موضوعات مختلف درسی را به تفکیک پایه و دروس در یک مجموعه ١٠ بخشی با هدف ایجاد عدالت آموزشی برای دسترسی تمام دانش‌آموزان کشور به محتواهای آموزشی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان و سایر مخاطبین آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

در نمایشگاه تولید محتوای دانش‌آموزی و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی، ‌دانش‌آموزان دوره ابتدایی در حضور مسئولین به دفاع از یافته‌های علمی خود خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار