دوچرخه‌سوار نیشابوری رکورد صعود یک روزه بربام ایران را از آن خود کرد

نیشابور (پانا) - امید نجفی، دوچرخه‌سوار نیشابوری برای نخستین بار با دوچرخه موفق به صعود یک روزه به قله دماوند، بام ایران شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دوچرخه‌سوار نیشابوری رکورد صعود یک روزه بربام ایران را از آن خود کرد

به گزارش روابط غمومی اداره ورزش و جوانان نیشابور، این دوچرخه سوار نیشابوری در این خصوص اظهار کرد: در هیجدهم تیر از مسیر جبهه جنوبی موفق به صعود یک روزه قله دماوند، بام ایران شدم.

امید نجفی گفت: ساعت ۵ صبح روز شنبه هیجدهم تیر ۱۴۰۱ از محلی به نام مسجد صاحبالزمان(عج) در دامنه قله دماوند برنامه خود را به سمت قله دماوند شروع کرده و پس از طی کردن مسیر ۱۲ ساعته در ساعت ۵:۱۴ بعد از ظهر موفق شدم بر فرار بام ایران قله دماوند بایستم.

وی افزود: از سال ۱۳۸۸ در راستای ورزش دوچرخه سواری مشغول فعالیت بوده و در سال ۱۳۹۵ نیز به خانواده کوهنوردی ملحق شدم و فعالیت ترکیبی دوچرخه سواری کوهستان و کوهنوردی را به صورت حرفه ای آغاز کردم.

نجفی، تصریح کرد: صعود به چند قله به صورت کوهنوردی و با دوچرخه و پیمایش جاده ای از جمله پیمایش مسیر نیشابور به تهران به مدت ۳ روز، صعود به قله بینالود با دوچرخه،صعود به قله برفریز و کان مس با دوچرخه، پیمایش دور کامل جزیره قشم به صورت سایکل توریست با دوچرخه و صعود به رشته کوه‌های اشترانکوه لرستان قله سنبران با دوچرخه از دیگر برنامه های من بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار