جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزه برگزار شد

فیروره(پانا) - در جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان، برنامه‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نصیب آموزشی برابر تشریح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه، مهدی باغیشنی؛ فرماندار در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن انتقاد از عدم تخصیص اعتبار به برنامه های فرهنگی و اوقات فراغت گفت: هر هزینه که امروز برای فرهنگ و ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان بشود در آینده نتیجه مثبت خواهد داشت.

وی ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب بر برنامه ریزی منسجم در راستای ترویج فرهنگ و عفاف در بین دانش آموزان و نیز آشنایی با مفاهیم ولایت و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان درحوزه امام شناسی و ولایت پذیری تأکیدکرد.

باغیشنی افزود: در راستای عملیاتی کردن اهداف «قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نصیب آموزشی برابر» می بایست ضمن تقسیم وظیفه وتشکیل کمیته های مربوطه، همه مدارس روستایی وشهری از مزایای طرح برخوردار شوند و همچنین نیازسنجی، استعدادیابی و هدایت تحصیلی به گونه ای انجام شود که دانش آموز در آینده به بهترین جایگاهی که توانایی دارد، دست یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاها؛ امام جمعه فیروزه نیز خواستار تشریح رشته های تحصیلی به ویژه رشته های نظری برای دانش آموزان و کمک به انتخاب آگاهانه شد.

علی ابوالفضلی؛ مدیر آموزش و پرورش نیز از همت و رویکرد این مدیریت در راستای تحقق این برنامه خبر داد و بر تدوین و برنامه ریزی های لازم و موثر در این رابطه در مدارس شهرستان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار