جلسه هم‌اندیشی اولیا و مربیان دبستان شاهد معمار کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا) - جلسه هم‌اندیشی اولیا و مربیان دبستان شاهد معمار با رعایت دستورات بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی اولیا و مربیان دبستان شاهد معمار کاشمر برگزار شد

عطیه جلالی مدیر دبستان دخترانه شاهد معمار در جلسه‌ هم اندیشی اولیا و مربیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و سپری شدن چندین ماه از شیوع این ویروس منحوس و ادامه تعطیلات مدارس، برای شروع سال تحصیلی جدید این جلسه با عنوان هم اندیشی معلمین با اولیای دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسه ضمن آشنایی والدین با کادر آموزشی و مخصوصا معلمین فرزندان خود، با محوریت بررسی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان در فرایند آموزش مجازی در سالی که گذشت و شرایط آموزش مجازی فعلی در گروه های کلاسی سامانه شاد و همچنین نکاتی در خصوص اعلام آمادگی برای آموزش حضوری و شرکت دانش آموزان در کلاس درس و شرایط خاص کنونی آشنا می شوند.

مدیر آموزشگاه از معلمین بابت انجام تعهدات خود و تدریس و آموزش دروس پایه های مختلف به دانش آموزان در فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این جلسه معلمین هر پایه آموزشی به همراه والدین دانش آموزان خود در کلاس درس حضور یافته و برخی موارد آموزشی و مشکلات موجود در این زمینه را مطرح و متقابلا اولیاء نیز مشکلات و موانع موحود در ارتباط با آموزش فرزندانشان را با معلم مربوطه مطرح کردند.
مهمترین مباحث مطرح شده اهمیت دادن والدین به حضور به موقع دانش آموزان در کلاس مجازی، انجام تکالیف و ارسال در زمان مقرر برای معلمین گرامی و تاکید به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هنگام حضور دانش آموزان در کلاس های درس بود.


خبرنگار: فاطمه روشن دل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار