مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش به پانا خبر داد

آغاز فرآیند داوری مردمی برای رشته‌های قرائت، اذان و مداحی دانش‌آموزان در شبکه شاد

زمینه‌سازی برای تبلیغ و ترویج قرآن کریم به‌منظور جلب مشارکت‌های دانش‌آموزان و والدین، از اهداف برگزاری آرای مردمی در انتخاب نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز است

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز از آغاز روند دریافت آرای مردمی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند داوری مردمی برای رشته‌های قرائت، اذان و مداحی دانش‌آموزان در شبکه شاد

میکائیل باقری در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه روند کسب آرای مردمی طی دو روز در بستر شبکه شاد اجرا می‌شود توضیح داد: همانطور که می‌دانید مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان، پس از اعلام نتایج داوری‌ها در مرحله مقدماتی، ۹ نفر در هر رشته برای رقابت در مرحله نهایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: اما این پایان کار نیست، چرا که چند نفر نیز در سه رشته پر مخاطب قرائت، اذان و مداحی همچون سنوات پیشین با آرای مردمی به بخش نهایی راه پیدا خواهند کرد.

باقری تاکید کرد: به این شکل که علاقمندان از طریق مراجعه به کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد به آدرس @parvareshi1 می‌توانند اجرای این دانش‌آموزان منتخب را مشاهده و سپس به اجرای دانش‌آموزان رای دهند.

این مدیر فرهنگی اظهار داشت: در واقع از این طریق چند نفر دیگر نیز بر اساس آرای مردمی برای رقابت در بخش نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور برگزیده می‌شوند.

مدیرکل قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش، تلاش برای تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز برای جلب مشارکت‌ دانش‌آموزان و والدین در نشر و تبلیغ فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز را از اهداف برگزاری آرای مردمی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار