رئیس شورای شهر اسلامشهر:

ایجاد درآمد پایدار با واگذاری طرح‌های شهری به بخش خصوصی

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت واگذاری بعضی از طرح‌های شهری به بخش خصوصی و در واقع برون‌سپاری برنامه‌ها به گروه‌های تخصصی با نظارت شهرداری درآمد پایدار را برای شهر ایجاد خواهدکرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد درآمد پایدار با واگذاری طرح‌های شهری به بخش خصوصی

محمد‌مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و هفتمین جلسه شورا که به صورت فوق‌العاده در محل پارلمان شهری برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و دهه اول ذی‌الحجه بیان کرد: یکی از اتفاق‌های خوب دوره‌های قبلی شورای شهر اسلامشهر، خصوصاً شورای پنجم واگذاری بعضی از طرح‌های شهری به بخش خصوصی و در واقع برون‌سپاری برنامه‌ها به گروه‌های تخصصی بود که با نظارت شهرداری صورت گرفت و در کنار آن یک درآمد پایدار برای شهر به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح‌های مهم شهری در شهرستان اسلامشهر می‌توان از ظرفیت و توانمندی‌های گروه‌های تخصصی بخش خصوصی بهره گرفت تا بتوانیم مشکلات اساسی شهر حل کنیم.

در ادامه اعضای شورای شهر اسلامشهر با بیان نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل مهم شهری تذکراتی در رابطه با هوشمندسازی خدمات شهری دادند و بر ضرورت استفاده از سامانه یکپارچه مدیریت شهری (137) که یکی از پل‌های ارتباطی شهروندان و مدیران شهری است را خواستار شدند.

در بخش دیگری از جلسه، اعضاء شورای شهر خاطرنشان کردند، مدیران شهری می‌بایست در رابطه با دریافت پیام از شهروندان در این سامانه اهتمام ویژه داشته باشند و خواستار آشنایی بیشتر مردم با سامانه(137) شدند و در ادامه بر مناسب‌سازی پیاده‌راه‌ها، ادارات و واحدهای مسکونی اسلامشهر جهت استفاده معلولان تأکیدشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار