مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان مطرح کرد:

فرصت طلایی تابستانی پربار در انتظار دانش‌آموزان بهارستانی

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت این منطقه، بر اهمیت و ارزشمندی تابستان پیش رو تاکید کرد و آن را فرصت طلایی پربار در انتظار دانش‌آموزان خواند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرصت طلایی تابستانی پربار در انتظار دانش‌آموزان بهارستانی

آیین افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت ناحیه یک بهارستان با رویکرد مهارت آموزی و استعداد یابی در پایگاه های تابستانی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و دانش‌آموزان این منطقه در کانون شهید مطهری برگزار شد.

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم ضمن تاکید آینده‌سازی در کشور توسط دانش‌آموزان، اظهار کرد: در این که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آینده نقش‌آفرینی کنند و آینده کشور را بسازند شکی نیست، و لازم است تا در آموزش و پرورش تا لحظه‌ای که دانش‌آموزان در اختیار این نهاد هستند، از بعد آموزشی، پرورشی و تربیتی آن‌ها را آماده کند.

او به پایان تحصیل دانش‌آموزان کنکوری در آموزش و پرورش در چندروز اخیر و مغتنم شمردن مدت زمان سال تحصیلی، اشاره کرد و افزود: مدت زمان سال تحصیلی از مهرماه تا خرداد ماه سال آینده طول می‌کشد و لازم است تا لحظه به لحظه‌ای که دانش‌آموزان در اختیار ما هستند را مغتنم بشماریم.

کلانتری هپچنین ادامه داد: امسال در حال پشت سر گذاشتن دوران پسا کرونا هستیم و علی‌رغم فعالیت زیاد همکاران در دوران کرونا، با مشکلات و مسائل مهمی در بحث آموزش، پرورش و تربیت دانش‌آموزان روبه رو هستیم‌؛ لازم است تا این تابستان را غنیمت شماریم، زمان را از دست ندهیم و از این فرصت طلایی پربار نهایت استفاده را ببریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، بر آمادگی پایگاه‌های اوقات فراغت در ناحیه یک بهارستان برای تابستان تاکید کرد: امسال ۱۰ آموزشگاه در بهارستان برای پایگاه فعالیت‌های تابستانی و اوقات فراغت اعلام آمادگی کردند و از اولیا و دانش‌آموزان انتظار داریم تا در این پایگاه‌ها مشارکت کنند و از لحظات عمر خود به درستی استفاده کنند تا در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱_۱۴۰۲ با دانش‌آموزان آماده‌تر و شاداب‌تر روبه‌رو شویم.

این مراسم با اجرای گروه سرود، مسابقه، شعبده‌بازی، همخوانی سرود سلام فرمانده و ...همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار