عباس مهاجر در اختتامیه دومین جشنواره معلمان مولف اعلام کرد

حمایت از تولیدات معلمان مولف پس از چاپ و نشر

شاه‌بیت سند تحول بنیادین، تربیت است/ کانون‌های موفق فرهنگی‌ تربیتی و کانون‌ مدرسه‌های پیشرو معرفی می‌شوند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، حمایت از تولیدات معلمان مولف را نیاز امروز جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از تولیدات معلمان مولف پس از چاپ و نشر

عباس مهاجر در آیین اختتامیه دومین جشنواره معلمان مولف که صبح امروز در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد، اظهار کرد: اصلی برای تربیت داریم و برای تربیت دانش‌آموزان موفق قطعا نیازمند معلمان و مربیان موفق هستیم.

وی افزود: امروز باید معلمانی که افتخاراتی دارند دیده شوند تا دانش‌آموزان را به خوبی تربیت کنند لذا جشنواره معلمان هنرمند و معلمان مولف از کارهای خوب اداره کل فرهنگی هنری است که باید از ابعاد مختلف تقویت شود.

مهاجر بیان کرد: حمایت از این عزیزان در چاپ و نشر تولیدات خود یکی از اقدامات خوب است که باید پیگیری شود. همچنین جشنواره فرهنگی هنری فردا یکی از جشنواره‌های موثر است که باید مورد توجه باشد.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: شاه‌بیت سند تحول بنیادین، تربیتی بودن آن است بنابراین باید به سمتی برویم که تربیت در کلاس درس جاری شود و اینگونه به سمت اجرایی‌شدن سند می‌رویم.

وی ادامه داد: در حوزه اداره کل، کانون‌های فرهنگی تربیتی را داریم و باید کانون‌های پیشرو را تقویت کنیم. در همین باره ۱۰۰ کانون از ۱۱۸۲ کانون انتخاب شده تا به عنوان یک مدل و الگوی موفق معرفی شوند.

مهاجر افزود: ذیل کانون‌ها نیز کانون‌مدرسه را داریم که تبلور اجرایی‌شدن سند تحول بنیادین هستند؛ بنابراین ۴۰۰ کانون‌ مدرسه را انتخاب کردیم تا بتوانیم الگوی موثر تربیتی را از این طریق انتخاب و معرفی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار