در دیدار با فرماندار شهرری؛

درخواست رئیس فدراسیون کشتی از دولت و مسئولان

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون کشتی در جریان بازدید فرماندار شهرری از کمپ تیم‌های ملی از دولت خواست برای بازگشت این رشته به جایگاه اصلی‌اش پای کار بیاید.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
درخواست رئیس فدراسیون کشتی از دولت و مسئولان

«حمید زمانی» فرماندار شهرری از بخش‌های مختلف کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد. در این مراسم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی اقدامات صورت گرفته در بازسازی و نوسازی خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده و سایر بخش‌های کمپ را تشریح و خواستار حمایت دولت برای بازگشت کشتی به جایگاه اصلی‌اش شد.

دبیر با اشاره به اینکه شهرری مدال‌آوران زیادی را به کشتی ایران معرفی کرده از افت و نزول کشتی در این منطقه ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: برای بازگشت کشتی شهرری به روزهای بزرگی در کشتی کشور، خواهان مساعدت ویژه فرمانداری و سایر بخش‌های دولت هستیم.

رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد: توجه و حمایت از کشتی در شهرری می‌تواند هم به کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان کمک کند و هم مدال آوران دیگری را به کشتی ایران معرفی کند.

فرماندار شهرری هم با بیان اینکه از کمک و حمایت از کشتی دریغ نخواهد کرد، از مساعدت برای در اختیار گذاشتن اماکن و سوله‌های ورزشی این منطقه برای استفاده کشتی گیران خبر داد.

در پایان این دیدار نیز فرماندار شهرری از کشتی‌گیران و مربیان اهل این خطه قهرمان‌پرور که در اردوی تیم ملی حضور دارند تجلیل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار