آغاز نشست دو روزه مدیران استانی سازمان دانش‌آموزی کشور در مشهد مقدس؛

عبادتی: باید برنامه‌های دانش‌آموزی سال 1401 با کیفیت قابل قبولی ارائه شود

نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور فرصت مناسبی است تا پروژه‌هایی که تجربه‌های موثر و موفقی را کسب کرده‌اند با دیگر استان‌ها به اشتراک گذاشته شوند

تهران (پانا) - مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور برای نخستین بار در سال جاری گردهم آمدند و این نشست هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
عبادتی: باید برنامه‌های دانش‌آموزی سال 1401 با کیفیت قابل قبولی ارائه شود

‌نشست دو روزه مدیران استانی سازمان دانش‌آموزی کشور، صبح امروز در مشهد مقدس آغاز شد.

مطرح کردن دغدغه‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات مدیران استانی، به اشتراک‌گذاری تجربیات مفید و تبادل‌نظر برای تقویت نقاط قوت یا اصلاح مسیر فعالیت‌ها، از جمله مهمترین اهداف این نشست اعلام شده است.

حسین عبادتی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور در ابتدای این نشست گفت: این نخستین نشست مدیران استانی سازمان در سال جاری و به نوعی، در دوران پساکرونا است که فرصت مناسبی برای هم‌افزایی بیشتر، بررسی شرایط موجود و طراحی نقشه راه آینده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این نشست افزود: موجب افتخار و خوشحالی مجموعه سازمان دانش‌آموزی کشور است که سلسله نشست‌های مدیران استانی، با حضور در مشهد مقدس و در محضر امام رئوف، حضرت امام رضا علیه السلام آغاز شده است و انشاءالله همین موضوع، برکتی برای حرکت ما در مسیرها و برنامه‌های آتی باشد.

وی ادامه داد: نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور فرصت مناسبی است تا پروژه‌هایی که تجربه‌های موثر و موفقی را کسب کرده‌اند با دیگر استان‌ها به اشتراک گذاشته شوند.

عبادتی همچنین درباره اهداف این نشست، به پانا گفت‌: در پی آن هستیم که برنامه‌های دانش‌آموزی سال 1401 را با تمرکز بر برنامه‌های تابستانی مرور و مراحل اجرایی‌شدن آن‌ها را بررسی کنیم. چراکه اکنون پس از دو سال با مبحث اوقات فراغت به‌طور جدی مواجه هستیم و از این منظر، بسیار مهم است که این برنامه‌ها با کیفیت قابل قبولی ارائه شود.

عبادتی افزود: این نشست فرصت مناسبی برای بررسی موانع و مشکلات احتمالی در مسیر اجرای برنامه‌ها و نیز یافتن راهکار با تفکر گروهی و خرد جمعی است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: در نشست دو روزه مشهد، زمان‌های ویژه‌ای در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا به بیان دغدغه‌ها، مسائل، پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار