آیین پایانی مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان کرمان برگزار شد

کرمان (پانا) - آیین پایانی مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان کرمان یادواره شهید ابراهیم هادی در مجتمع ورزشی سعادت کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین پایانی مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان کرمان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی از پنجم تا هشتم تیر ماه جاری در کرمان برگزار شد، افزود: مسابقات بانوان ورزشکار استان در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شد.

محسن منوچهری نژاد گفت: در رشته والیبال آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان مقام اول، آموزش و پرورش شهرستان سیرجان مقام دوم و آموزش و پرورش ناحیه یک مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

وی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز در بخش تیمی آموزش و پرورش شهرستان زرند مقام اول، آموزش و پرورش شهرستان سیرجان مقام دوم و آموزش و پرورش ناحیه دو و شهرستان رفسنجان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی الهه حائری فر از شهرستان رفسنجان مقام اول، شیما مجدزاده از شهرستان سیرجان مقام دوم و عهدیه مومنی از شهرستان زرند به همراه سرور قاسمی میمندی از شهرستان سیرجان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در رشته بدمینتون هم در بخش تیمی آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه مقام اول، اموزش و پرورش ناحیه دو کرمان مقام دوم تیمی و آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان مقام اول و در بخش انفرادی فاطمه جمشیدی گوهری از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان مقام اول، سمیه رنجبر از منطقه کشکوئیه مقام دوم و مهشید عطاری از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان و عصمت شمسی از منطقه کشکوئیه به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

بر پایه این گزارش، در این مراسم همچنین تصویر طراحی شده شهید ابراهیم هادی اثر سارا سالاری دانش آموز دبیرستان شهید رضوانی نژاد ناحیه دو کرمان رونمایی و از سه فرهنگی برگزیده دلنوشته ادبی در خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابراهیم هادی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار