اعزام دو هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور

تهران (پانا) - آموزه‌های حماسی و معنوی هشت سال دفاع مقدس آنقدر فراوان است که هزاران سال باید از دانشگاهش بهره برد؛ دارالفنونی که نسل امروز و فردا در آن نورانی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دو هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور

هر ساله سفر تربیتی معنوی با اعزام دانش آموزان به کربلای ایران رنگ و بوی خاصی می گیرد و خاطرات جبهه ها را در استان های ایران بازنشر می دهد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امسال با کمرنگ شدن ویروس منحوس کرونا با برگزاری یادواره ملی "لشکر آسمانی" و اعزام کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور، حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.

این برنامه ملی که با حضور بیش از دو هزار دانش آموز سراسر کشور و با هدف آشنایی بیشتر آینده سازان با فرهنگ و ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسافران نور در این سفر از یادمان های شهدای پاوه، مرصاد و بازی دراز بازدید خواهند داشت و برنامه های متنوعی در قالب نشست های آموزشی ، بازدید، نمایش فیلم ، صبحگاه مشترک ، مسابقات فرهنگی و ... برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

مدت زمان حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه روز است و در این مدت راویان ،حماسه های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

لازم به ذکر است این یادواره از دهم تا پانزدهم تیرماه در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می شود و دانش آموزان پسر (10 الی 12) و دانش آموزان دختر (13 الی 15) از این مناطق بازدید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار