مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

اجرای سند تحول بنیادین نیازمند توزیع عادلانه نیروی انسانی است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، وجود نیروی انسانی متخصص را از اصلی‌ترین نیاز‌های آموزش و پرورش دانست و بر اهمیت توزیع عادلانه آن در اجرای سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین نیازمند توزیع عادلانه نیروی انسانی است

نشست کمیته توسعه مدیریت و پشتیبانی با محوریت توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی، با حضور اعضای کمیته آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به انجام رسید.

محسن نوروزیان، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانش اظهار کرد: دبیران و مدیران مدارس به سبب اهمیت نقش سازنده‌ای که در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، نیازمند تخصص کافی و تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی هستند؛ از این رو، این مهم از اساسی‌ترین نیازهای آموزش و پرورش به‌شمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش، نیازمند کارآموزی و کارورزی دانشجو معلمان و بررسی نظریات نوین تعلیم و تربیت هستیم تا بتوانیم این کاستی را جبران کنیم.

این مقام مسئول، توزیع عادلانه نیروی انسانی را امری مهم در حوزه تعلیم و تربیت تمامی جامعه هدف عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم براساس سند تحول بنیادین عمل کرده و عدالت آموزشی را تحقق بخشیم، نیازمند توزیع عادلانه نیروی انسانی هستیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم آن‌گونه که باید اهداف بالادستی را اجرایی کنیم، نیاز است در سال تحصیلی جدید کمیت و کیفیت فعالیت‌های آموزشی را ارتقا داده و هر دو بازوی رشد دهنده نیروی انسانی آینده کشور را که تعلیم و تربیت نام دارد، توانمند سازیم تا شاهد پیشرفت روزافزون برای ایران اسلامی باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار