قمرزاده تاکید کرد

‌اجرای برنامه‌های پرورشی در مدارس سازوکار مناسبی می‌خواهد

تهران (پانا) - مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت فردی که می‌خواهد برنامه‌ای را در مدرسه اجرا کند باید سازوکار مناسبی را در پیش بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
‌اجرای برنامه‌های پرورشی در مدارس سازوکار مناسبی می‌خواهد

رضا قمرزاده در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ادارات‌کل آموزش و پرورش سراسر کشور که از صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است اظهار داشت: فردی که می‌خواهد برنامه‌ای را در مدرسه اجرا کند باید سازوکار مناسبی را در پیش بگیرد. بنابراین شورای تشکل‌ها به دستور دکتر باقرزاده فعال شد تا برنامه ها هماهنگ شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی منادی تربیت در ادامه به نکاتی درباره انتصاب و به کارگیری معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها اشاره و تاکید کرد: باید به سمت ترمیم وضعیت موجود رفت و از ظرفیت‌های موجود در این مسیر استفاده کرد.

قمرزاده ادامه داد: قرار بود موسسه منادی تربیت در کنار معاونت پرورشی و فرهنگی، کمک‌حال اجرای فعالیت‌ها باشد و این موسسه اکنون در حوزه انتشارات ورود داشته است.

مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: براساس اعلام معاون محترم پرورشی تولید هرگونه محصول در حوزه‌های مختلف برعهده موسسه منادی تربیت است. این موسسه آماده است مطابق با نگاه فرهنگی‌ و بومی استان‌های مختلف محصولات مورد نیاز را تولید و منتشر کند.

قمرزاده همچنین گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید طوری باشد که کانون‌ها و اردوگاه‌ها تقویت شوند و علاوه بر این، برگزاری اردوهای فرهنگی‌ و تربیتی برای دانش‌ آموزان مدنظر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار