اگر مدرسه جذاب، با نشاط و خوشایند باشد می‌توان خیلی از اهداف تربیتی را پیشبرد

مشهد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت اگر مدرسه جذاب، با نشاط و خوشایند باشد می‌توان خیلی از اهداف تربیتی را پیشبرد و یکی از ماموریت‌های مجلس دانش‌آموزی ارائه راهکار برای این مهم است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اگر مدرسه جذاب، با نشاط و خوشایند باشد می‌توان خیلی از اهداف تربیتی را پیشبرد

حجت الاسلام محمد حسین پورثانی در نشست افتتاحیه مجلس دانش آموزی دختران استان اظهار کرد: انشاالله دوره دو ساله مجلس دانش آموزی شما دوره رشد شما و ارتقا مجلس دانش اموزی باشد. ارزش انسان به اندازه همت اوست، شما وقتی نماینده مجلس دانش آموزی و عضو شورای مدرسه می شوید، باید موثر باشید.

وی با بیان اینکه باید خودتان اهمیت کارتان و ارزش آن را بدانید، اظهار کرد: باید کاری را که به شما سپرده شده را محکم انجام دهید چرا که توان آن را هم دارید. در مجلس دانش آموزی اگر می خواهید نماینده موفقی باشید باید اعتماد به نفس داشته باشید، اهل مشورت باشید و مشورت بدهید تا در تصمیم گیری هامسئولان موثر باشید. همچنین باید خودتان را نیازمند کمک و مشورت بدانید.

وی در ادامه در تبیین ماموریت های مجلس دانش آموزی گفت: اینکه چه کار کنیم مدرسه فضای شاد و با نشاطی داشته باشد و اینکه چه بستری هایی را برای هویت بخشی به دانش آموزان را می شود ایجاد و فعال کرد از ماموریت معاونت پرورشی و فرهنگی برای مجلس دانش آموزی است.

وی گفت: اگر مدرسه جذاب، با نشاط و خوشایند باشد می توان، خیلی از اهداف تربیتی را پیشبرد و شما باید راهکار های آن را بررسی کنید.

خبرنگار دانش آموز: سمیه سعادتمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار