مربیان، سرمایه‌ اصلی سازمان دانش‌آموزی هستند

شیراز(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با بیان اینکه ظرفیت‌های ارزشمند ۵٩ منطقه استان فارس، نوید دهنده یک آینده پر افتخار است گفت بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناطق استان فارس و لزوم ارزش گذاری تشکیلات دانش‌آموزی الزامی است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مربیان، سرمایه‌ اصلی سازمان دانش‌آموزی هستند

مرتضی کریمی در گردهمایی مربیان تشکلات پیشتازان استان فارس که امروز با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در تالار ملاصدرای شیراز برگزار شد، مربیان سازمان دانش‌آموزی را سرمایه‌ اصلی این سازمان برشمرد و گفت: در روستاهای مختلف استان فارس، مربیان تشکل‌های دانش‌آموزی فعالیت‌های اثر گذاری را دنبال می‌کنند و اتفاقات بزرگ و مبارکی را رقم می‌زنند.

کریمی اظهار کرد: نگاه دانش‌آموز محور سازمان دانش‌آموزی از بدو تاسیس این سازمان، در فصل جدید فعالیت‌های این سازمان نیز به صورت ویژه دنبال شد.

کریمی ادامه داد: به سبب احترام به شان و جایگاه دانش‌‌آموزان و مربیان در نقاط مختلف استان فارس حضور پیدا می‌کنم.

به گفته کریمی، دانش‌آموزان تشکیلاتی یک سر و گردن نسبت به هم سن‌های خود بالاتر هستند.

معاون فعالیت‌های تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان فارس در ادامه این گردهمایی، با بیان اینکه در فصل جدید فعالیت سازمان دانش‌آموزی حفظ مربیان و تکریم پیشکسوتان به عنوان یک هدف کلیدی دنبال می‌شود گفت: فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی به صورت دانش‌آموز محور و با مشورت مربیان تشکیلاتی تدوین می‌شود.

معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس نیز در ادامه گفت: برنامه‌ریزی‌ برای فعالیت‌های آینده سازمان دانش‌آموزی استان فارس، با همراهی یک هیئت اندیشه ورز متشکل از مربیان و پیشکسوتان، دنبال می‌شود.

بهنام رازقی، از مربیان خواست تا در مسیر بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی به این سازمان کمک کنند تا با تحقق اهداف سند تحول بنیادین به سمت اجرایی شدن اهداف سازمان دانش‌آموزی پیش رویم.

در این گردهمایی، مربیان پیشتاز به بیان نظرات و پیشنهادات خود نیز پرداختند.


خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار