مدیر سازمان دانش‌آموزی کردستان:

هدف سازمان دانش‌آموزی آموزش مهارت‌های زندگی و تربیت انسان‌های خودساخته است

سنندج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کردستان بیان کرد هدف سازمان دانش‌آموزی آموزش مهارت‌های زندگی و تربیت انسان‌های خودساخته است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش‌آموزی آموزش مهارت‌های زندگی و تربیت انسان‌های خودساخته است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، هاشم ناظمی جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در دفتر احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان با کارکنان این حوزه دیدار کرد و از نزدیک در جریان اهم مسائل و مشکلات این سازمان قرار گرفت.

ناظمی جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این دیدار سازمان دانش‌آموزی را بسیار ارزشمند دانست و با بیان اینکه وظیفه ذاتی تشکل‌های دانش‌آموزی درس خواندن است، گفت: خواستگاه اصلی تشکل‌های دانش آموزی، نظام و انقلاب اسلامی است.

وی از مسئولین سازمان دانش‌آموزی استان خواست تمامی خواسته‌ها و مشکلات خود را به صورت مکتوب بیان کرده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند.

احمد عبداللهی، مدیر سازمان دانش آموزی کردستان نیز در این دیدار صمیمی به تشریح فعالیت‌های حوزه سازمان دانش آموزی پرداخت و با بیان اینکه هدف اصلی این سازمان، تربیت اجتماعی دانش آموزان است، گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و تربیت انسان‌های خودساخته و آماده برای زندگی اجتماعی کار اصلی این سازمان است.

وی آموزش امداد و نجات و کمک‌های اولیه، دفاع از حریم خود در تنهایی و ارتباط جمعی با افراد را از مهم ترین وظایف این سازمان برشمرد و گفت: دانش آموزان در کنار مهارت‌های مختلف، مهارت گره و گره‌زنی را فرا می‌گیرند.

عبداللهی در ادامه به بیان مشکلات حوزه سازمان دانش آموزی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار