رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی خبر داد:

میزبانی اصفهان از مسابقات ورزش‌های دانش‌آموزی کشور

اصفهان (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش‌ ورزش‌های دانش‌آموزی گفت به جهت حساسیت‌هایی که مسابقات ورزش‌های دانش‌آموزی دارد، تصمیم بر این شد که میزبانی سه رشته این دوره از رقابت‌ها به استان اصفهان سپرده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی اصفهان از مسابقات ورزش‌های دانش‌آموزی کشور

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش‌ ورزش‌های دانش‌آموزی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: به جهت حساسیت‌هایی که مسابقات ورزش‌های دانش‌آموزی دارد، تصمیم بر این شد که میزبانی سه رشته این دوره از رقابت‌ها به استان اصفهان سپرده شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم برای برگزاری هر چه شایسته رقایت‌ها اعتبارات لازم را به استان اختصاص دهیم و در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان منعقد شده است.

بابویی خاطرنشان کرد: در کنار استان اصفهان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رقابت‌ها خواهیم بود و یقین داریم با توجه به پتانسیل خوب این استان، شاهد میزبانی شایسته خواهیم بود.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: اگر بخواهیم در آموزش و پرورش دانش‌آموز پویا و خلاقی داشته باشیم، یکی از مهمترین کارها توجه به بعد جسمانی دانش‌آموزان است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین ساحت‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن زیستی بدنی است و اگر به این ساحت به عنوان یک زیرساخت توجه شد، می‌توان به سایر ساحت‌ها نیز به شکل مطلوب پرداخت.

ابراهیمی بیان کرد: اگر به سلامت جسم در دوره دانش‌آموزی توجه شود، تأثیر بسیار بیشتری خواهد داشت و وظیفه ما در آموزش و پرورش نیز این است که به این بعد به صورت ویژه پرداخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اصفهان همواره سابقه خوبی در میزبانی‌ها داشته و یقینأ مسابقات با کیفیت بالا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای مسابقات پیوست فرهنگی تعریف خواهد شد تا بتوانیم نقش هویتی دانش‌آموزان نیز در این دوره از مسابقات را تقویت کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت: در مسابقات مختلف رویکرد ما ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی است و نقش مهم ورزش فاصله گرفتن دانش‌آموز از فضای مجازی است که می‌تواند معضلاتی از قبیل کم‌تحرکی، چاقی، افزایش فشار خون را کاهش دهد که این مسابقات می‌توانند تسهیلگر ترویج فرهنگ ورزش در جامعه دانش‌آموزی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: موضوع توجه به ساعات تربیت بدنی در دوره ابتدایی نیز به ویژه در جنسیت دختران باید به شکل ویژه دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار