«تله برای جادوگر» وارد بازار کتاب شد

تهران (پانا) - رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از انتشار کتاب جدید خود با عناوین «تله برای جادوگر» برای گروه سنی جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
«تله برای جادوگر» وارد بازار کتاب شد

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، افتخار درباره موضوع کتاب‌ «تله برای جادوگر» گفت: مضمون این کتاب فانتزی - اسطوره‌ای است و با درون‌مایه طنز نوشته شده است.

پشت جلد این کتاب نوشته شده است: «بزرگ‌ترها بعضی از حرف‌های کوچک‌ترها را باور نمی‌کنند. مثلاً اگر نوجوانی بگوید حیوانی هست که زبان آدم‌ها را بلد است، اصلاً باورشان نمی‌شود. چه برسد به اینکه بدانند فقط با او حرف می‌زند. حالا اگر یک بار از چرت بعدازظهر، آن هم در باغ بیدار شوند و بفهمند نوجوان با آن حیوان به زمان دیگری رفته و... کلاً در این رمان فانتزی و پرماجرا اتفاق‌هایی می‌افتد که هیچ بزرگ‌تری باور نخواهد کرد.»

نشر گویا «تله برای جادوگر» را در ١٠٠ صفحه با شمارگان ۵٠٠ نسخه و قیمت ۵٠ هزار تومان منتشر کرده است.

«خنده‌های پرتقالی»، «خنده‌های زنجبیلی»، «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطیلات بامزه یخمک»، «ساپروفیت»، «شب‌نشینی با عموبسک»، «راز صورتی من»، «پنبه و پری و پستچی»، «کلاس اولی‌ها»، «شاه در قاب»، «وحشت در خانه شماره ۴» و «بزرگ شدی ریزه میزه» از آثار پیشین رفیع افتخار به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار