رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو با پانا

برنامه‌های نظارتی دولت بر بازار باید مدام در دستورکار باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلا به‌دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های ارائه کالابرگ الکترونیک به مردم، یارانه را به صورت نقدی به آن‌ها می‌دهد، تاکید کرد که باید دولت برنامه‌های نظارتی مشخصی را مدام در دستورکار داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های نظارتی دولت بر بازار باید مدام در دستورکار باشد

غلامرضا نوری در گفت‌وگو با پانا در ارتباط با نتایج حذف ارز ترجیحی اظهار داشت: «مجلس اجازه حذف ارز ترجیحی را به دولت داده بود اما شرایطی هم گذاشته است از جمله اینکه قیمت‌ها براساس شهریور 1400 باشد و همچنین کالابرگ الکترونیک در اختیار مردم قرار گیرد.»

وی ادامه داد: «فعلا به صورت نقدی یارانه در اختیار مردم قرار گرفته است و عنوان می‌شود که زیرساخت‌های کالابرگ الکترونیک آماده نیست و تا زمان آماده‌شدن زیرساخت‌ها باید به صورت نقدی، یارانه به مردم اختصاص یابد.»

این نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: «تمهیدات لازم تا مدت‌ها باید در نظر گرفته شود و باید سعی هم شود به سمت سهمیه‌بندی و کوپن و ... هم حرکت نکنیم. در دنیای امروز این اتفاق‌ها وجهه خوبی ندارد. کوپنی‌کردن کالاها هم یک اشکال است.»

نوری گفت: «برنامه‌های نظارتی مشخصی هم باید مدام در دستور کار باشد. هرچند من معتقد بودم که کار حذف ارز می‌بایست بعد از آماده شدن تمام زیرساخت‌های لازم انجام می‌شد.»

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «حال که کار انجام شده است، البته تاکید شده است و باید براساس قانون حرکت کرد و قیمت‌ها و رقم‌ها براساس قیمت‌های شهریور 1400 در اختیار مردم قرار گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار