تاکید امام جمعه تبریز بر حضور مبلغان در فضای مجازی

تبریز (پانا )- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حضور روحانیان و مبلغان در فضای مجازی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید امام جمعه تبریز بر حضور مبلغان در فضای مجازی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، با اشاره به رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی و دایره فعالیت گسترده آن، همکاری و هماهنگی این سازمان برای حضور مبلغان در فضای مجازی را که بیش از پیش احساس می شود ضروری خواند و گفت: روحانیون و مبلغین نباید تنها به منابر اکتفا کنند بلکه حضور در فضای مجازی از اولویت های آنان باشد.

امام جمعه تبریز بیانیه گام دوم انقلاب را منشور چهل ساله آینده انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید به مهندسی زیست بوم تبلیغ فرهنگی اسلامی اهتمام جدی داشته باشد.

وی تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب و قطع امید از دشمنان انقلاب را از دیگر اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد که انجام درست آن در این دوره می تواند نگاه جبهه ای و جهادی را جایگزین نگاه سازمانی کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید اینکه باید کار تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده و تحول ایجاد کند، اظهار کرد: این نهاد انقلابی باید به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازماندهی و هدایت نیروهای مومن و تشکل های مردمی و احیا و اشاعه فرهنگ اسلامی، مقابله با تبلیغات سوء بیگانگان و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای جامعه بویژه جوانان در گذرگاههای حساس در خط مقدم جنگ نرم میداندار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بخش مهمی از رسالت روحانیت و حوزه های علمیه برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است افزود: ارتباط با جامعه و اجرای رسالت تبلیغی حوزویان و عمق بخشی ان در جامعه باید به وسیله این سازمان باید صورت گیرد.

وی افزود: خوشبختانه فعالیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها بسیار ارزنده و سودمند است بلکه باعث شده عموم مردم به ظرفیت های دیگر روحانیت بیشتر واقف شوند و اغلب مردم هم خواهان حضور روحانیت در حل مشکلات و معضلات اجتماعی هستند.

وی زمینه سازی برای یافتن نیروهای انقلابی و تشکیل تشکل‌های انقلابی، سیاستگذاری، انجام مطالعات راهبردی، حمایت از پژوهشگران متعهد و نظارت بر فعالیت آنها، تلاش برای احیای تاریخ تشیع با تاکید بر وحدت همه مذاهب اسلامی و حراست ان را از وظایف مهم و ارزشمند تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم گفت: در برهه کنونی تلاش این سازمان برای خارج شدن از تصدی گری و اقدام به راهبری فرهنگی و جلب مشارکت مردمی و آتش به اختیاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار