محمدرضا اسدی :

فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی موجب کشف استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود

محمودآباد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد از برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی در اوقات فراغت که موجب کشف استعداد دانش‌آموزان خواهد شد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی موجب کشف استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود

محمدرضا اسدی اظهار کرد: پر کردن درست اوقات فراغت دانش آموزان از سستی، تمرکز در فضای مجازی و از افسردگی جلوگیری می‌کند و باعث بازپروری مجدد جسم و روان و ایجاد روحیه جمعی و فعالیت های گروه های همسالان می شود.

وی در خصوص استقبال خانواده ها و دانش آموزان بیان کرد: با وجود اینکه امسال اولین سال بعد از کرونا بود استقبال خانواده ها و دانش‌آموزان خوب بوده است و با برنامه ریزی هایی که در پیش داریم جذب مشارکت فعالیت اولیا و دانش‌آموزان گسترده تر خواهد شد.

اسدی برنامه های سازمان دانش آموزی محمودآباد در تابستان را شامل برگزاری دوره های تخصصی خبرگزاری پانا و مهارت های تشکیلاتی(محیط زیست، خلاقیت و ابتکارات، بازی های بومی محلی، خود امدادی و دگر امدادی، مهارت های اجتماعی، مهارت عمومی، معرفتی، تربیت عمومی و سلامت و فرهنگی هنری) دانست.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در ادامه گفت: دارالقرآن، کانون و باشگاه شهید رجایی به عنوان اماکن ستاد اوقات فراغت در نظر گرفته شده است که باشگاه شهید رجایی به عنوان محور اصلی مدارس برای فعالیت های ورزشی در ایام تابستان در نظر گرفته شد.

دانش‌آموزخبرنگار: غزل عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار