سرپرست آموزش و پرورش ملارد:

استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در جهت برنامه‌ریزی درست اوقات فراغت

ملارد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ملارد در نخستین ستاد اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانی، بر ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در جهت برنامه‌ریزی درست اوقات فراغت

سعید تیموری‌راد در نخستین ستاد اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن اشاره به سوره انشراح و ضرورت استفاده مفید از وقت، بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و تعطیلی مدارس در دو سال گذشته جهت رفع کمبودهای تربیتی، لازم است امسال تابستان برای اوقات فراغت و تشکیل پایگاه‌های تابستانی برنامه‌ریزی قوی، منسجم و هدفمند انجام گیرد و از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نهایت استفاده، انجام گیرد.

وی ادامه داد: امسال مدارس ابتدایی و متوسطه جهت جبران عقب‌افتادگی آموزشی طرح تثبیت یادگیری برای دانش‌آموزان خواهند داشت.

تیموری‌راد افزود: همچنین فعالیت‌های متنوع قرآنی، علمی، فرهنگی و هنری در دارالقرآن‌ها، پژوهش‌سرا، کانون‌فرهنگی و تربیتی، مدارس هنرستان‌ و کار و دانش‌، مدارس طرح امین و طرح شهید بهنام محمدی، تشکلات اتحادیه انجمن اسلامی، بسیج و پیشتازان انجام خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش ملارد گفت: جهت جذب حداکثری دانش‌آموزان و ایجاد فضای بانشاط و تربیت‌محور، اردوها، برنامه‌های مختلف و مسابقات فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار