مدیرکل آموزش و پرورش قم؛

حضور در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و گلزار شهدا سه اقدام فرهنگی است

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت حضور دانش‌آموزان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و گلزارهای شهدا سه اقدام موثر فرهنگی است و نیاز به مشارکت دستگاه‌ها دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و گلزار شهدا سه اقدام فرهنگی است

علیرضا رحیمی، روز چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم در حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: مهمترین اقدام برای امر به معروف، نهادینه کردن و احیای این فریضه‌ الهی از درون دستگاه‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های دولتی با بی‌توجهی به مساله امر به معروف به صورت ناخواسته مروج ناهنجاری شده‌اند گفت: جداسازی مردان از زنان در برخی دستگاه‌ها جریان دارد، چرا که غفلت از این موضوع زمینه ناهنجاری‌ها می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با تاکید بر اینکه امسال برای همه مقاطع تحصیلی استان مبلغان مذهبی در نظر گرفتیم بیان داشت: با توجه به تحقق طرح هر مدرسه یک طلبه، یک کتابچه احکام شرعی تهیه شده و در آیین صبحگاه مدارس، مسائل دینی برای دانش‌آموزان توضیح داده می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: ما توانایی این را داریم که حتی زمینه حضور مبلغان را در فصل تابستان نیز فراهم کنیم و جلسه‌هایی را با اولیای دانش‌آموزان داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به تدارک حضور بیش از چهار هزار راوی معلم در مدارس استان گفت: حضور در حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و همچنین گلزار شهیدان سه کار فرهنگی در دست اقدام است که نیازمند مساعدت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار