در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا عنوان شد؛

برگزاری مسابقات دانش‌آموزی، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول فرهنگی هنری، ادبی منطقه ۵، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات دانش‌آموزی را، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت آینده سازان کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات دانش‌آموزی، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت است

مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا منطقه ۵، در محل کانون فرهنگی تربیتی روح الله با اجرای برنامه های شاد و متنوعی از جمله نقالی دو تن از دانش آموزان دختر منطقه و تکنوازی دف و سنتور دانش آموزان حائز رتبه استانی برگزار شد.

خدیجه آزاد؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری، ادبی منطقه ۵، در سخنانی، ضمن عرض خیر مقدم به همه میهمانان، به ویژه جواد شعبانی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۵، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، زمینه مناسبی برای شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان و بروز خلاقیت آینده سازان کشور است.

وی افزود: کافی است که به هر یک از رشته های این مسابقات نگاهی بیاندازیم. عکاسی، نقاشی با انواع متدهای مختلف، داستان نویسی، قصه گویی، خطاطی، شعر، سفالگری، قالی بافی و ده ها رشته دیگر، که هر یک درب دنیای جدیدی را به روی انسان می گشاید و تک تک این دانش آموزان عزیز با قدم گذاشتن در هر یک از این مسیرها، طرح و برنامه تازه ای برای زندگی و آینده خود و جامعه، پی ریزی می کنند. به همین دلیل همگی ما که در حوزه پرورشی فعال هستیم، می توانیم با تلاش در جذب حداکثری دانش آموزان به سوی این عرصه ها، نقش مثبت و مفیدی برای آینده کشور ایفا کنیم. همچنان که همکاران عزیز ما در مدارس از هیچ کوششی در این راه فروگذار نیستند.

آزاد ضمن قدردانی از همکاران پرورشی فعال در مدارس و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات؛ بویژه دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های برتر شدند، گفت: راه های طولانی با قدم های کوتاه پیموده می شوند و بدون شک همه دانش آموزان امروز که با علاقه مندی در این مسیر گام برداشته اند، هنرمندان بزرگِ نسل فردای کشور هستند.

در پایان مراسم، با حضور جواد شعبانی؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، خدیجه آزاد؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری، ادبی منطقه، ابراهیم کارگر؛ مسئول سازمان دانش آموزی منطقه و زهرا اسماعیلی؛ مدیر کانون فرهنگی تربیتی روح الله، جوایزی به رسم یاد بود به دانش آموزان حائز رتبه های برتر تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار