لیلا بیگوند: «محیط‌بانان شجاع» نمایشی برای آموزش حفاظت از حیوانات و آشنایی با محیط‌بانان

تهران(پانا) - کارگردان نمایش «محیط بانان شجاع» از اجرای این نمایش در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت این نمایش در رابطه با محیط بانی و حفاظت از حیوانات است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
لیلا بیگوند: «محیط‌بانان شجاع» نمایشی برای آموزش حفاظت از حیوانات و آشنایی با محیط‌بانان

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، لیلا بیگوند کارگردان این نمایش که در بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره حضور دارد، اظهار کرد: حفاظت از حیوانات و آشنایی با وظایف محیط بانی خط داستانی این نمایش است.

وی ادامه داد: داستان نمایش درباره پسری است که با یک شکارچی مقابله می‌کند و باعث می‌شود پرنده‌های مهاجر و ماهی‌های برکه آزاد شوند و در انتها محیط بان با مشارکت بچه‌ها و تماشاچی‌ها، تله‌های حیوانات، قلاب ماهیگیری و قفس‌ها را جمع می‌کنند.

بیگوند با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست و آشنایی با محیط بان هدف اصلی این نمایش است، افزود: نمایش "محیط بانان شجاع" با تکنیک عروسکی ساخته شده و تمام عروسک‌ها نیمه غول پیکر هستند.

این کارگردان مطرح کرد: در ابتدا بچه‌ها با دیدن نمایش‌های جشنواره باید بیاموزند و این آموزه‌ها را در زندگی روزمره به کار بگیرند، همچنین علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی به زمینه آموزش نیز باید پرداخته شود.
وی در پایان به معرفی عوامل نمایش پرداخت و گفت: میثم میثاقی، زهرا صباغی، سمیه بیگوند، علیرضا کردی، انوشه علی نژاد، رضا علی نژاد و لیلا بیگوند بازیگران نمایش هستند، موسیقی نمایش بر عهده ابراهیم حمیدی است و طراحی و ساخت عروسک‌ها را لیلا بیگوند انجام داده است.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌شهر همدان برگزار می‌شود.
مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی: https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار