مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

حفظ حرمت و آبروی افراد مهمترین اولویت در فرآیند بازرسی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت حفظ حرمت و آبروی افراد مهمترین اولویت در فرآیند بازرسی است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حفظ حرمت و آبروی افراد مهمترین اولویت در فرآیند بازرسی است

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه گردهمایی کارشناس مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش استان عنوان کرد: ارتقاء جایگاه استان آذربایجان غربی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اصلی ترین نهاد کشور در تحول آفرینی در تمامی عرصه هاست، افزود: انسان سازی با تاکید بر شایستگی های دانش آموزان در قالب حیات طیبه مورد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راهبرد نظام تعلیم و تربیت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تربیت جوانان انقلابی، ارزشی و توانمند ماموریت اصلی نظام تعلیم و تربیت در ایران اسلامی است.

جنگی بیان کرد: ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منبعث از دین مبین اسلام است، بنابراین تربیت تمام ساختی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: دشمن برای تغییر باورها و اعتقادات فرزندان ایران اسلامی نقشه ها دارد. معلمان باید در کنار خانواده ها در راستای تعمیق باورهای دینی و فرهنگی خود بکوشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد بازوان توانمند مدیران آموزش و پرورش هستند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی و نظارت مچ‌گیری نیست، بلکه در راستای آموزش، مساعدت و همکاری در مسیر پیشبرد اهداف است.

جنگی با تاکید بر اینکه حفظ حرمت و آبروی افراد مهمترین اولویت در فرآیند بازرسی است، افزود: در فرآیند ارزیابی عملکرد همواره تشویق مقدم بر تنبیه است و حتی الامکان باید برقراری صلح و سازش در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار