رئیس سازمان دانش‌آموزى آذربایجان‌غربى:

برگزارى اردوهاى ملى آموزشى، مهارتى براى تقویت بنیه علمى و تجربى مربیان و اعضا مورد انتظار است

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزان استان آذربایجان‌غربى، برگزارى اردوهاى ملى آموزشى،مهارتى و کاربردى را براى تقویت بنیه علمى و تجربى مربیان و اعضاء مهم و ضرورى دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزارى اردوهاى ملى آموزشى، مهارتى براى تقویت بنیه علمى و تجربى مربیان و اعضا مورد انتظار است

حسین عباس‌زاده در نشست مدیران سازمان دانش آموزى کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، به موضوع اردوى ملى پیشتازان اشاره کرد و گفت: اردوهاى ملى یکى از مهمترین برنامه هاى سازمان دانش آموزى در راستاى نشان دادن توانمندى ها و همچنین تقویت بنیه علمى و کاربردى مربیان و اعضاء به حساب مى آید؛ برگزارى این مهم مورد انتظار همه ارکان سازمان دانش آموزى است.

وى در این نشست به اهمیت خوداتکایى سازمان دانش آموزى در امورات اقتصادى اشاره کرد و گفت: مبادى درآمدزایى متعددى براى سازمان دانش آموزى طى سالیان مختلف تعریف شده است، ساماندهى بوفه هاى مدارس، همسان سازى پوشاک مدارس و سرویس مدارس از جمله این طرح ها بوده اما براى خوداتکایى سازمان دانش آموزى کافى نبوده اند.

عباس زاده افزود: تعدد نامه ها و آمارمحورى فعالیت ها و همچنین نبود کارشناس مستقل در شهرستان ها و مناطق، عدم برگزارى افتتاحیه براى مجلس دانش آموزى و عدم برگزارى جلسات کمیته فنى در سطح کشور از جمله دغدغه ها و موضوعات مربوط به فعالیت هاى سازمان دانش آموزى است که نیازمند توجه و عنایت مسولین مربوطه در سازمان مرکز است.

وى ادامه داد: خبرگزارى پانا ویترین فعالیت هاى سازمان دانش آموزى است و باید بهتر و بیشتر از ظرفیت هاى این مجموعه بهره برد، آموزش واقعى و استعدادیابى اصولى باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار