معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان:

مدرسه تابستانی برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دایر خواهد شد

یاسوج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد در راستای جبران افت یادگیری و تعمیق و تثبیت آن برای مدرسه تابستانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از اول تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه می یابد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه تابستانی برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دایر خواهد شد

سید جلال رحیمی بیدک با بیان اینکه این طرح برای جبران افت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تمام دانش آموزان دوره اول که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در درس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی " قابل قبول"، "نیاز به آموزش" و "تلاش بیشتر" هستند مشمول این برنامه جبرانی می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت:«تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان، حمایت از دانش آموزان لازم‌التوجه و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل»، به ویژه در پایه‌های اول و دوم ابتدایی مهم ترین اهداف این طرح هستند.

رحیمی شناسایی دانش آموزان مشمول طرح و ثبت‌نام آنها در سامانه همگام، تعیین پایگاههای آموزش تابستانه، اطلاع رسانی و آموزش اولیا دانش آموزان و تجهیز مدارس گروه هدف را از فرآیند اجرایی این طرح بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار