مرحله تصویربرداری فیلم «های‌پاور» به پایان رسید

تهران (پانا) - تصویربرداری فیلم سینمایی «های‌پاور» که روایتی از ابتکارات شهید منصور ستاری و رشادت‌های رزمندگان پدافندی ارتش است به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله تصویربرداری فیلم «های‌پاور» به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام محمد عدیده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرحله تصویربرداری فیلم سینمایی «های‌پاور» به کارگردانی هادی محمدپور و تهیه‌کنندگی معاونت فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش که به رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان پدافند هوایی در عملیات والفجر 8 می‌پردازد، در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به پایان رسید.

وی افزود: فیلم سینمایی «های‌پاور» به عنوان اولین فیلم هادی محمدپور، راوی داستان رشادت‌های رزمندگان پدافندی ارتش و ابتکارات شهید منصور ستاری در عملیات والفجر 8 است که در یک عمل ابتکاری با جداکردن رادارهای پاور از سامانه موشکی «هاگ» موجب ساقط شدن بیش از 80 فروند هواپیما و بالگرد رژیم بعث عراق شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: از آنجا که تاکنون آثار متعددی درباره زندگی شخصیت‌ها و قهرمانان ملی تولید شده، در ساخت فیلم سینمایی «های‌پاور» به جای پرداختن به زندگی آنها، تفکرات، نبوغ و دانش این افراد مورد کنکاش قرار گرفت و به طور کل «های‌پاور» راوی عملکرد پرسنل پدافند هوایی ارتش در عملیات موفقیت‌آمیز والفجر 8 است.

حجت‌الاسلام عدیده تاکید کرد: در «های پاور» به ظرفیت‌های علمی، جسارت کاری و دانش شهید ستاری نگاه و پرداخته شده است؛ بنابراین خصوصیات فردی و حتی زندگی شخصی او نقشی در تولید این فیلم ندارد بلکه جایگاه بسزای شهید ستاری و تفکرات بکر ایشان در مسیر ارائه راهکارهای مطلوب به پدافند هوایی ارتش در دست یافتن به موفقیت در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات غرورآفرین والفجر 8 است که معیار ساخت «های‌پاور» است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: تمامی لوکیشن‌های تصویربرداری فیلم در منطقه پدافند هوایی اصفهان و پایگاه شکاری اصفهان و شهر اصفهان بود و همه تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش آن است که «های‌پاور» به موعد جشنواره فیلم فجر برسد و اولین اکرانش در این جشنواره رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار