در آیین گرامیداشت سی امین سالگرد تشکیل قرارگاه ثارالله تهران:

وزیر کشور: امنیت پایه و اساس همه امور است و قابل واگذاری نیست

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه امنیت محور کارکرد در هر جامعه‌ای است گفت امنیت پایه و اساس همه امور است و این گوهر گران‌بها قابل واگذاری نیست.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: امنیت پایه و اساس همه امور است و قابل واگذاری نیست

به گزارش سپاه نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در آیین گرامیداشت سی‌امین سالگرد صدور فرمان تاسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجلیل از خانواده های معظم شهدای این قرارگاه با بیان اینکه امنیت محور کارکرد در هر جامعه‌ای است گفت: امنیت پایه و اساس همه امور است و این گوهر گرانبها قابل واگذاری نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب با مسائل امنیتی مختلفی سر و کار داشتیم که هر کدام از آن‌ها برای سرنگون کردن یک نظام نوپا کافی بود؛ گفت: با یاری خدا و تدابیر خوب و بجا توانستیم به یک امنیت پایدار دست یابیم که تاکنون پابرجا است.

وزیر کشور گفت: قرارگاه ثارالله تهران یک الگوی تکاملی از تحقق مدیریتی و امنیتی در سطح کشور است که به دستور فرماندهی معظم کل قوا تاسیس شد و در مقاطع مختلف کشور سربلند و موفق عمل کرده است.

در پایان این همایش؛ ضمن تجلیل از جمعی از خانواده های معظم شهدای قرارگاه ؛ از فرماندهان و جانشینان سابق قرارگاه نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار