مدیرکل آموزش و‌ پرورش خراسان‌ شمالی در مراسم افتتاحیه سنجش و سلامت دانش‌آموزان:

ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول با ارائه سنجش سلامت قطعی می‌شود

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاحیه طرح سنجش و سلامت دانش‌آموزی تاکید کرد ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با ارائه سنجش آنها انجام‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول با ارائه سنجش سلامت قطعی می‌شود

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای انقلاب و سالروز شهید چمران و تقدیر از زحمات همکاران مجموعه اداره آموزش استثنائی استان بیان کرد: یکی از اصول پیشرفت کشور توجه و دقت به امر پیشگیری است، طرح سنجش سلامت جسمانی نیز در همین راستا برای آموزش و پرورش بهتر دانش آموزان، پیشگیری و کمک به سلامت جسمی و روانی دانش آموزان انجام می شود.

ابوالقاسم اکبری در ادامه با بیان این مطلب که در سالهای گذشته حدود۵۰۰ دانش آموز از سنجش اولیه جا مانده اند که در اولویت سنجش هستند، افزود: آغاز کار سنجش برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی الزامی است و طبق مصوباتی که در جلسات استانی داشتیم ثبت نام قطعی دانش آموزان در پایه اول ابتدایی دبستان فقط در صورت انجام سنجش سلامت امکان پذیر است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید بالغ بر۱۹هزار دانش آموز در۱۴ پایگاه سنجش موقت و یک پایگاه تخصصی دائم پیش بینی شده در سطح استان، سنجش سلامت خواهند شد.

مدیر کل در پایان با اشاره به طرح ارتقا سلامت دانش آموزان خراسان شمالی گفت: در این طرح تلاشمان این است تا با کمک اولیا پزشک و‌ حمایت و همکاری این عزیزان با آموزش و پرورش قدم‌های موثری در درمان دانش آموزان نیازمند و سلامتی این عزیزان داشته باشیم.

لازم به ذکر است خانواده های دانش آموزان جهت مراجعه به پایگاه های سنجش سلامت باید فرم معرفی فرزندان خود را از دبستان محل ثبت نام دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار