دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش رودهن:

ثبت‌نام قانونمند دانش‌آموزان، شرایط آموزشی ایده‌آل‌تری در مدارس فراهم خواهد کرد

رودهن (پانا) - دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش رودهن گفت در فرآیند ثبت‌نام مدارس، تکریم اولیا و دانش‌آموز در چارچوب قانون و نظام‌مند، باعث ارائه و فراهم کردن شرایط کیفی بهینه و ایده‌آل آموزشی در مدارس کشور خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام قانونمند دانش‌آموزان، شرایط آموزشی ایده‌آل‌تری در مدارس فراهم خواهد کرد

جلسه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش منطقه رودهن در راستای در جریان قرار گرفتن پیرامون دستورالعمل و شرایط ثبت نام سال تحصیلی 1402-1401 در آموزش و پرورش رودهن با حضور اکثر مدیران برگزار شد.

این جلسه به منظور تبیین دستورالعمل اجرایی و نظارتی ثبت دانش‌آموزان در سال تحصیلی 1402_1401 در دو نوبت برای مدیران مدارس ابتدایی و مدیران مدارس متوسطه دوره اول و دوم، با حضور علیرضا ابراهیم‌زاده، دبیر ستاد، لطیفه علی یوسفی معاون آموزشی، بهرام حسینی‌نیا مسئول حراست و کارشناسان مقاطع تحصیلی برگزار شد.

علیرضا ابراهیم‌زاده، دبیر ستاد در این جلسه ضمن تشریح دستورالعمل ستاد ثبت نام، آموزش نحوه ایجاد QRکد برای مدارس بیان کرد: تکریم اولیا و داشتن روحیه سعه صدر ناظران و عوامل اجرایی ثبت نام، شعار «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی» را محقق خواهد کرد.

وی افزود: به دلیل تراکم بالای دانش‌آموزی و محدودیت فضای آموزشی که در منطقه با آن مواجه هستیم در جهت افزایش کیفیت آموزش در مدارس، هیچ‌گونه تخلف ثبت‌نامی از طرف عوامل مدرسه پذیرفته شده نخواهد بود، چرا که علاوه بر رعایت اصل احترام و ارتقای خدمت‌رسانی در منطقه،حقوق آموزشی و قوانین در اولویت هستند و با رعایت آنها ما می‌توانیم مدارس‌مان را هم‌جهت با اهداف کیفی و کمی آموزش و پرورش و‌ نظام تعلیم و تربیت کنیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار